Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
31 mei 2023

Goed en correct geholpen

Goed en correct geholpen, snel aan de beurt

31 mei 2023

Goed

Goed

31 mei 2023

Prima

Vlot, rustig en deskundig

31 mei 2023

Goed en no nonsens

Er wordt serieus goed gekeken en een eventuele behandeling wordt goed voorgesteld met voorstel en...

Lees meer
30 mei 2023

Prima Praktijk

ik denk dat Alexander van Oers mij geholpen heeft.

30 mei 2023

goed

goed

29 mei 2023

goed geholpen

goed geholpen door tandarts ong weinig napijn gehad na boren diep gaatje ondangs mijn angst voor ...

Lees meer
29 mei 2023

Super

Vriendelijk goede uitleg

29 mei 2023

Heel erg fijn en geruststellende mensen

fijne omgeving en mensen.

29 mei 2023

keurig geholpen

netjes en correct geholpen na afbreken van een vulling alleen de wachttijd was 1 week dus dat is ...

Lees meer
28 mei 2023

Prima behandeling!

Oke

28 mei 2023

Goed.

Rustig en goed geholpen.

28 mei 2023

Werd meteen op mijn gemak gesteld

Ben altijd erg gespannen bij de tsndarts

28 mei 2023

Ik ben goed behandeld!!!

Door de tandarts en de mondhygiëniste ben ik heel behandeld!!!

28 mei 2023

Goed

Netjes, snel geholpen

28 mei 2023

vriendelijk personeel.

vakkundig behandeld

27 mei 2023

Kundig en vriendelijk

Wederom in goede handen, zowel tandarts als assistente professioneel en vriendelijk en erg blij m...

Lees meer
27 mei 2023

Iedereen aardig

Iedereen aardig, afspraak tijd klopte,

27 mei 2023

prima

Snel een afspraak gemaakt. Geen uitloop op spreekuur Prima geholpen

26 mei 2023

Ik word altijd vriendelijk en bekwaam geholpen

Aangezien ik weinig problemen met mijn gebit heb, kan ik niet oordelen hoe 'zwaardere' behandelin...

Lees meer
26 mei 2023

Prettige rustige ontvangst zowel aan receptie als bij de tandarts

Kundige tandarts die rustig zijn advies en/of behandeling toelicht ondersteund door goede assist...

Lees meer
25 mei 2023

Heel goed

Erg tevreden bij behandeling nadat stukje van kies was afgebroken. Moest wel ruim een week wachte...

Lees meer
25 mei 2023

Deskundig, betrokken en heel klantvriendelijk

Mijn ervaring was heel positief. Iedereen even aardig en vriendelijk en tegelijk professioneel en...

Lees meer
25 mei 2023

Zoals altijd prima!

Prettige ontvangst, vriendelijke en kundige tandarts

25 mei 2023

"niet professioneel" qua administratie e.a.

Na ons aangemeld te hebben op het scherm bij binnenkomst, hebben we 15 min. in de wachtruimte moe...

Lees meer

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Zundert
Molenstraat 170
4881 GG
Zundert
Do
8:00 - 12:30
13:00 - 17:00